Kızlar ilk gebeliğim ve daha önce defalarca kimyasal gebelik geçirdim korku da var biraz haliyle
4+11’im Salı günü doktora gitcem
Baş dönmesi ile farkettim ve sadece adet belirtileri gibi belirtilerim oldu
Beyaz akıntım vardı sanki biraz daha arttı gibi normal mi?