Star5823 Kızlar bu konu hakkında rahimden biyopsi alınıp teşhis koyulan var mı aranızda süreç nasıl oldu doktorunuz mu istedi siz mi yaptırdınız? Tecrübesi olanlar yazsın lütfen bu seferki tüp bebek tedavimde hiçbir şeyi şansa bırakmak istemiyorum