Merveee1 ama burda da taa 5.5 aylıkken falan net öğreniyorsun bu yönü kötü . Tüm hamilelik boyunca yalnızca 3 ultrason randevusu var. Mesela en son 12. Hafta da gördüm herşeyi normaldi bi sonraki ultrason randevusu 24 haftalıkken gelişimi iyi
Mi kötü mü insan merak ediyor yani Türkiye yi tercih ederdim valla