Tugbaa-0 Medicana da yakın zamanda doğum yapan var mı? Bebek için hastane çıkışı kremler veriliyor diye duydum ama doğru mu?
aydera Tugbaa-0 duymadım bekliyim bende burada Medicananın normalde yaptığı en iyi şey almaktır ama doğruysa şaşırırım😂
sucukluyumurta07 aydera kesinlikle . Çocuk pahalı ssvd için gidiyorum yoksa asla gitmem. Hastaneyi hiç sevmiyorum.
aydera Tugbaa-0 ilk doğumum 2019 orada yaptım öyle bisey yoktu Kasım ayında da arkadaşım yaptı hiç bahsetmedi 😂