Lavin08 acildeki doktor kadın doğuma gönderdi işte kasıklarım ağrıyor falan dedim doktor da kadın doğuma acil hasta diye göndermiş kadın doğum kanamam olduğunu falan düşündüğü için kimyasaldan net konuşmuş sonra ben kanamam yok sadece kasıklarım ağrıyor dedim alttan muayene etti dedi ki büyük ihtimalle normal gebeliktirir dedi ama iki gün sonra kan verip öyle yanıma gel bakalım iki gün sonra daha netleşecek inşallah da öyle olur yani bir daha yıpranma istemiyorum vücudum gerçekten artık kaldıramıyor