rvsss merhaba geçmiş olsun, Rabbim şifa versin tez zamanda kavuştursun inşallah. Kaçıncı hafta da doğum yaptınız acaba, benimde bebeğim önden gidiyor. 36+5 im sanırım 3500 kg yu geçmiştir. 11 gün önce 3128 gramdı. 4 kg üzerine çıkar mıyım diye korkulu dile getirmiştim ama doktorum sanmıyorum dedi. Çarşamba günü randevum var eğer 3800 e falan yaklaşmışsa bende iyice bu konuda irdeleme yapacağım. Normal doğumu sen mi
İstedin acaba yoksa doktorun mu özellikle onayladı.