sudeborakk nilbegum ben görmedim açıkçası ama umudunuzu kaybetmeyin birkaç gün sonra ya da sabah ilk idrarla tekrarlayın şüphe varsa mutlaka kan verin en sağlıklısı o olur inşallah vardır hakkınızda hayırlısı🤍
uzumlu_kekim777 İki gün sonra tekrarla canım inşallah vardır hayalet gibi duruyor kaç gün geçti günün
nilbegum uzumlu_kekim777 daha adetime beş gün var canım çok fazla mide yanma var o yüzden baktım test yaptım
nilbegum sudeborakk çok iyisin canım teşekkür ederim hayırlı sağlıklı akıllı bebişlerimiz olsun inşallah
sudeborakk nilbegum aminn fotoğraftaki ışıktan vs. gözükmüyor da olabilir belki umut her zaman var 🥹🤍