Mucizemm Yatak olarak park beşik mi, mobilya beşik mi Önerirsiniz. Mobilya görüntü açısından daha gözüme hoş geliyor ama tecrübeli annelerin de fikirlerini almak isterim 🙂
Deniz14 Mucizemm Ben genç odasına dönen mabilyadan tercih ettim hem ileriyi düşündüm diğerlerini uzun süre kullanamıycak diye düşünüp tamamen bembeyaz mobilya aldık ileride dolabı küçük gelirse pembe büyük güzel bi dolap ekleriz renk uyumu konusunda da sıkıntı olmaz
gulanne Mucizemm benim ikinci gebeliğim ilkinde mobilya aldım kullanışlı olmadı hiç. Neredeyse hiç kullanamadım. Şimdi 26haftalık gebeyim. Park yatak aldım. 3-5yaşına kadar onu kullanıp okul çağı gelince oda yapmayı düşünüyorum. Park yatak katlanır istediğim yere seyehat ederkende götürebilirim. Tekerlekli istediğim odaya çekerim.