merveee3461 yani şöyle benimde 3 kimyasal sonrası ilk sağlıklı gebelik takibi çok iyi tüm ihtimalleri değerlendiriyor ve ona göre önlem alıyor bu beni rahatsız etmiyor hatta içimi rahatlatıyor ama burda okuduğum kadarıyla kimisini bu durum rahatsız etmiş çok pimpirikli vs diyen de var.
Daha önce kaybın varsa her ihtimali göz önünde bulundurması içini rahatlatman için iyi olabilir. Ben gönül rahatlığıyla devam ediyorum sadece doktorumu dinliyorum ve şimdiye kadar bi sorun yaşamadım şükür. 🙏 kendisine ulaşabiliyorum benim için en önemli husus buydu.
Ben 13. Haftamda gittiğim için alttan muayene hiç etmedi 🤷🏻♀️ 6. Haftamda vajinal bakılmıştı ama banada.
Eğer alttan muayene istemiyorsan beta takibi yapıp en azından kese görüneceği vakitte gidebilirsin