balbocegii lazkizi2761 ilk zamanlarda daha çok oluyordu eşim yine hormonların tavan yapmış derdi şimdi iyim şükür 😅
Elisa0110 lazkizi2761 evet şuanda da çok duygusalım mesela yarın da belki çok sinirli olucam Bi anım Bi anımı tutmuyor maalesef
burcuo lazkizi2761 25 haftama girmek üzereyim, bu ara aşırı gerginim. Hiçbir şeye tahammülüm yok. Başka olumsuz şeyler de yaşadım, üzücü, stresli şeyler. Hepsi birleşti sanırım.
lazkizi2761 Elisa0110 bende öyleyim ne yaptimi.bazen bilmiom eşimle çok kavga edioz. Baya şeyler yani en ufak şey olunca sabuk sinirleniom
beyzzsenturkkk lazkizi2761 su an kocamı boğmak istiyorum kalk ekmek al gel diyorum az önce çıktım ya dondurma almak için diyor tamam da unuttum ekmek al demeyi 😂😂😂😂 ekmek alsam gelsem baska bisey daha istersin kesin oldu olacak bakkalı üstümüze yapalım diyor😂😂😂
damlasv lazkizi2761 gördüğüm kadarıyla kız annelerinde çok sinir oluyor ben tersine çok sakinleştim oğlum olacak normalde sinirli ters bir mizacım vardı şuan sinirlenemiyorum
Elisa0110 lazkizi2761 seni çok iyi anlıyorum çok normal hormonlarımız olduğundan çok farklı çalışıyor
lazkizi2761 Elisa0110 baya farklı ne ararsan var bende😂😂 güvensizlik kimseye inanmiom sinirleniom biri bişey sorunca ofkeleniom senin dedin olmaz benim dedim diom inşallah cocu dogurduktsn sonra duzelirim😂😂😂😂
gogirl Benim 37. Haftada başladı gerginlik doğum stresi ile beraber öncesinde her şeye gülesim geliyordu 😄
Tortilla lazkizi2761 bana arada gelıyor kızm 5.5 yasında bazen sımarıklıklarına cok kızıyorum terslıyorum bazen bırden ofke gelıyor sacma sapan davranıyorum esıme. Allahtan cok nadır oluyor uzulıyorm