Esseee benim ikizlerimde sizinki gibi,çok şükür biri 2350 ötekide 2035 doğdu,34.haftada aniden suyum geldi,kilo olarak hep 2nin ve 2,5kilonun üzerinde diye doktorumda söylemişti,kiloya çok takılmayın bence önemli olan sağlıkları ve gelişimleri iyi yönde olsun,sonuçta rahimin taşıma kapasitesi var,kilo ne kadar fazla olursa yerleride dar olucak ve erken doğma ihtimalleride artmış olucak,benimkiler 18 gün küvezde kaldı oda emme refleksi ve ısı dengelerini ayarlayamadıkları için,çok şükür şimdi 25 gün geçti gitti bile..