annekiz6141 burcuo kız bacım benımde öyle dısarıdan bellı oluyor ama çok hareketli degıl vuruyor duruyor vuruyor duruyor bu da ben gıbı uykucu galiba ilk kızım nerdeyse çıkacaktı içimden 😂🤣
burcuo annekiz6141 Bu durumun doğduktan sonra hareketli olup olmayacağıyla ilgisi var mıdır acaba? Genelde uyuyorsa mesela, sakin bir bebek olur mu ki 😂
annekiz6141 burcuo bence var ya benım kız asırı hareketli şuan 3 yasında maşallah enerjısı asla bitmiyor bebekken de öyleydi 🤣😂😂😂