Merhaba anneler. Doğuma 2 gün kaldı. Oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Doktorum 1 gün önceden bırakmamı söyledi. Öyle yapacağım. Şuan sancılarım var gibi ama düzenli değil. Tabi olurda artarsa sancı - belirtilen günden önce doğum olursa- ben de iğneyi o gün yapmış olsam acaba bir şey olur mu?