reglime beş gün var gebelik var mı sizce
nilbegum daha net yok mu bi de ilk idrar mı bende sabah yaptım bat yarın silik çıktı
nilbegum silik te olsa görünüyor gibi geldi bana ama sabah ilk idrarla tekrar yapmalısın
hanim02749 başka testin varsa sabah tekrar yap bence
hanim02749 tamam canım tekrar yaparım teşekkür ederim.
dfb tamam canım yarın tekrar yaparım
Bence reglin geçince yap