senaninannesi_ ayy bende çok çektim birde hangi dişim ağrıdığını bile anlayamayacak kadar çok ağrıdı aynı anda hem 20 lik diş çıkardım hem çürük ağrısı çektim. Özelde kurşun yelekle röntgen çektiler son çare adrenalinsiz iğneyle uyuşturup kanal tedavisi yaptırdım öylelikle kurtuldum ama ne çektiğimi ve çaresizliğimi ben bilirim 😐 kısa zamanda geçer inşallah bana tek iyi gelen tuzlu su ile sık sık gargara yapmak oldu