taze_annee_ Şuan 35 haftalık hamileyim ve göğsümde çok ağrı var özellikle sol göğüs kafesim çok ağrıyor koltukta oturamıyorum sürekli uzanmak istiyorum göğsüm çok büyük değil ama yine de ağırlaşmış gibi hissediyorum bu neden olur normal mi ?
busra4646 taze_annee_ aynı haftadsyim bende sırt göğüs kafesine baskı var galiba bebek büyüdüğü için birde göğüsler süt doluyor normaldır ama ara ara oluyo ağrı
taze_annee_ busra4646 Ben nerdeyse iki üç haftadır çekiyorum sağda ağrı yok ama tam sol göğüs kafesimin altı ağrıyor bu yüzden oturamıyorum belki de rahmin büyümesinden kaynaklı baskı hissediyorumdur
taze_annee_ meryem4152 35+4 canım ama bir kaç haftadır bu şekilde batma gibi böyle sadece uzanınca ya da yan yatıp o bölgeyi esnetince rahatlıyorum dik oturunca direkt ağrı oluyor