rumsal byzanr_ canım benim 2 günde 272 fen 1156 ya yükseldi doktor bir kese görüyorum ama diğeri arkasında olabilir falan dedi ikiz olabilir imiş sizin bence yükselişiniz normal sağlıkla doğsunlar inşallah 💕
zeynsh yükselmesi iyi bir şey geliştiğine işaret 🤩çoğul gebelikte hızlı artabiliyor ikiz mi geliyor yoksa? ☺️
rumsal byzanr_ kaç haftalık duydunuz acaba biz de keseyi pazartesi gördük ama bebek için 10 gün sonra gel dediler 5+3 üm şu an
byzanr_ rumsal ilk keseyi 30’ unda gördük çok hafif karından ultrasonda daha sonrasında 10 gün sonra gel dedi doktor ama ben 8’ine randevu bulabildiğim için bugün gittim ve ufak ufak dinledik bi 10 gün sonra yine gideceğim
elifyagmurtasin cansualtinoglu benimde yok 4. haftada adet sancım vardı sadece leke falan gelmedi şükür
elifyagmurtasin benim şuan 6 hafta oldu yarın sabah ilk kez dr a gideceğim bhcg artışımı kendin kontrol ettim inşallah kalp atışlarını görebiliriz siz kaçta gördünüz
cansualtinoglu elifyagmurtasin ben de henüz görmedim 5. Haftada gittim yoktu erkenmiş 6+5 te gideceğim tekrardan
elifyagmurtasin cansualtinoglu bugün gittim çok şükür her şey normal kabinin atışını ustrasonda gördk doktor dinlemeyelim ısıtıyor bebeği zarar verebilir dedi dinlemedik