kubos_29 merhaba kızlar 😍😍16 haftama kadar kız biliyordum dün doktora gittiğimde erkek oldugunu ögrendim☺️☺️simdi isimi konusunda cok kararsızım yiğit umut veya umut kaan arasında kaldım hangisi daha güzel sizce
fundafunda kubos_29 tek isim koyun bence ilerde okulda farklı aile arasında farklı isim kullanılcak hiçkimse iki ismi söylemiyor çocuğa