aselhumau Adetim 5 gün gecikti ve ben eczaneden 2 tane test aldım ikiside çift çizgi oldu ama adetimin 5 gün gecikmesinin üstünden adet oldum. Neden olmuş olabilir hamile değil miyim. O zaman neden çift çizgi oldu
bebegimle_ben aselhumau tekrar baska testle yap canim erken gebelik olmus erken dusuk yada kimyasal gebelik olmus olabilirsin adetin bitsin tekrar test yap canim
mutsuz1 aselhumau ben 2 kimyasal düşük yaşadım , ikiside adet günü ve adetten 4 gün sonra kan gelmişti, kaset testlerim pozitifti, canım kanama rengin nasıldı kıvamı nasıldı?
prensannesi__58 aselhumau keske atabılsen bakardım kımyasalda ıkıncı cızgı çok koyu çıkmıyor dıyorlar genelde
bebegimle_ben prensannesi__58 kanama nasil rengi nasil canim sen o zaman kimyasal gecirdin desigim gibi
prensannesi__58 mutsuz1 senın testlerin de böyle sılıkmıydı bnm testlerım koyulaştı canım sanırım joyulasmahınca kımyasal oluyor
metee Korkmayın Eğer normal adet gibi değilse gelen kanaman üstüne görmüş olabilirsiniz en iyisi bi kan verip kontrole gidin bir kadın doğuma
Nisannurr aselhumau tarayıcınıza mutlu resim yazın ilk çıkan sayfaya girin oraya testin fotoğrafını yükleyin ve sonra resmin altındaki linki kopyalayıp buraya yapıştırın
prensannesi__58 bebegimle_ben Adet günüm dün du en son test o bu testlerınde 24 saatte bir yaptım yanı Dpo 12 en üst Dpo 13 orta Dpo 14 en alt Daha kımyasal gebelık rıskı var mı Bılmıurm ya ınsallah sağlıklıdır