zeynebzeyneb eriksuyu İlk kızım 41.haftada doğdu 2. kızım 41. haftam tam bitti ertesi gün doğurdum şimdi 3.hamileyim ☺ 14. haftama giricem cinsiyet belli değil
ela1128 eriksuyu ilki erkekti 42+5 üstüne 3 günde doğumhanede doğurmak için bekledim 43te doğdu yani şimdi yine erkek Allah bilir bu kaçta doğar
deniz3855 40 haftalıkken doğum yaptım kızım oldu. Şimdi de 37+4 haftalık hamileyim erkek bu hafta gün verilecek sezeryan için bakalım 😊