rumeysakulg Kızlar 14 haftalık gebeyim açlık şekerim iyi bi sıkıntı yok geçen bi ölçtüm tokluk 180 di 1 saat sonra 150 ye düştü nelere dikkat etmem lazım
Havvaacoban1 Pilav makarna hamur işi yeme protein ağırlıklı beslen benim de normal şekerim var insülin kullanıyorum kafana da takma stres ve kafana takmak şeker yükseltir dikkat et ama bir doktoruna da sor Allahın izinliye bir şey olmaz