minikmucizem26 Miracle_1 ben iki çocuğumdada planlı sekilde tek ilişkide hamile kalmıştım yani cocuga karar verdiğimiz ilk denemede tutmustu
yildiz93 Miracle_1 benim yatılı misafirim vardı ve eşimle 2 ayda sadece 1 kez birlikte olabildik onda da hamile kaldım
Miracle_1 ikizannesiiiiiiii teşekkür ederim inşallah benimde olmuştur birkaç gün daha bekleyim diyorum döngünün 13. Günü ilişki olmuş sadece şimdi baktım da programda
Miracle_1 cylnboran04 hadi ya bende bu ay değerlendiremedim biraz da bıkmışlık vardı hafif bulantım oluyor ama glifor ve vitamin kullanıyorum onlara bağlıdır mı diyorum bilemedim inşallah olursa gerçekten benim için mucize olacak
Miracle_1 minikmucizem26 ne güzel sağlıcakla büyütün benim 2.5 yılı aşkın olmuyor aşılama vs de tutmadı artık bedenen ve ruhen yoruldum umarım olmuştur çok ümitlenemiyorum ama bulantı yaşadınız mı hiç çok erken olmaz diyolar sanki vitaminlere bağlı mı bilmiyorum iki gündür ara ara bulantım oluyor hafiftenb
kaderkarabulut minikmucizem26 yumurtlama döneminde mi ilişki oldu acaba nasıl yumurtlama gününü belirliyoruz adetim düzensiz bittikten kaç gün sonra yumurtlama oluyor hiç bilmiyorum birde 2 gebelik yaşamısınız cinsiyetleri nedir acaba? Yani bir teori varya yumurtlama öncesi birliktelik olursa kız tam yumurtlama döneminde olursa erkek olma şansı daha yüksek diye merak ettim sizde tuttu mu acaba
melike_165 @Miracle_1 yani yengem o şekilde hamile kalmıştı mümkün yani 1 ay sonra bile hamile kalan var
Miracle_1 yildiz93 yaa benimde yatılı misafirlerim vardı öncesinde bende bir kez değerlendirebildim umarım benzerlik heyecanlandırdı 🥹
minikmucizem26 Miracle_1 herkesin bünyesi rahim yumurtlama süreci.kalitesi vs ayni olmuyor doktora gttnz mi blmyrm rahim filminden snra cok gebe kalanları duydum
prs_99100 yildiz93 @Miracle_1 kız kim yatıyor sizin evinizde 1 2 ay 😢😢 Kendi anneme bile tahammülüm 20 gün olur max 😅
Miracle_1 cylnboran04 amin inşallah tabiki 3 seneye yaklaştı artık biraz yorgunluk var bende de yani olursa çok mutlu olurum hayırlısıyla
Miracle_1 minikmucizem26 tabi çektirdim iki yıl olack sıkıntı çıkmadı birkaç kez aşılama yaptım o da olmadı son aşılama sonra tüp bebek süreci diye birde müsaitlik olmayınca tek ilişki oldu bulantılarımda dolayı acaba dedim pcos var bu arada
minikmucizem26 Miracle_1 siz gereken herseyi yapmışsınız vaktini bekliyordur cok stres yapıp kendinize yüklenmeyin bu konuda…akışına birakip kndinizi bir iş ile meşgul etmeyi deneyin…inanın ozmn olacaktır. .sadece sabır ve duanızı dilinizden eksik etmeyin…bu arada kac yasjndsnz3
Miracle_1 minikmucizem26 evet baya çabaladık ama zamanı var demekki biraz stres de yapmıştım artık biraz bedenim ve ruhum dinlendin diye bu konulardan uzak durmaya çalıştım akışına bıraktım ama hep dualarımda hayırlısıyla olsun diye🤲 yaşım 31 sizin kaç
Merve_benn Aaa ben benn…18 yıl sonra 39 yaşında 1 ilişkiyle hamile kaldım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ doğurdum hatta 5 aylık şu an.. adet takip programları varya ona baktığımda yumurtlama gününde ilişkiye girdiğimi gördüm olabiliyor yani 🤗🤗
minikmucizem26 Miracle_1 yaşınızda cok gençmiş Allahin izniyle dediğim gibi vaktini bekliyordur:) Allah tez vakitte dogru zmnda nasip etsin ins..:) ben 35 yaşındayım cnm…suan da 20 haftalik gebeyim bu sefer plansız surpriz oldu🤭💙