İlk gebeliğimde geç öğrendim çok zorlanmadım ama ikinci gebeliğimde bşından beri dikkat ettim kaçamak çok yapıyordum doktor azarlıyordu. İşyerine hergün en iyi yerlerden tatlılar geliyordu tutamıyordum kendimi. Sırf bu yüzden hamile kalmak istemiyorum