Yanlış anlama lütfen diyeceğimi. Bu usg deki kilo boy oranına aldanma. O bir makine ve ortalama bir kilo veriyo. Bende ilk hamileliğimde bebek şu kadar boyu şu diye. 2 kilo oldu diye doğum yapmtım ama bebeğim 1500 gr çıktı bir hafta küvezde kaldı. Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin.