sennaa98 Kızlar 16+6 dayız ilk gebeliğim. Karnımın içinde bazen pıt pıt bir şeyler oluyor. Kalp atışı desem değil göz seyirmesi gibi. Bebeğimin hareketleri olabilir mi bu 😂 acemi anne olunca anlayamıyorum
bymiraymom sennaa98 evet bebek hareketleri olabilir benim de öyle olmuştu karnınıza odaklanıp elinizi koyup bir süre bakının anlarsınız iyice
zeliha1234 sennaa98 büyük ihtimalle bebeğin haraketidir ama benim üçüncü gebeligim olmasına rağmen hissedemiyorum 17haftalik doktorum normal iki hafta sonra net hissedersin dedi🤗
sennaa98 Artık hissetmek istiyorum böyle hissedemeyince insan panik oluyor her doktor kontrolüne korkuyla gidiyorum
zeliha1234 sennaa98 evet ya kesinlikle öyle oluyor aynı hisleri bende yaşıyorum sürekli ama içimi ferah tutmak istiyorum Bir yandan da doktorum çok hareketli Bebek diyor her defasında ama kuşkulanıyor işte insan
sennaa98 Daha doğmadan annelik duygusu geldi ☺️ çok büyük bir koruma iç güdüsü var. İnşallah hepimizin çocuğu sağlıklı doğar büyür ☺️