Benim de bat 28 reglden sonra tüp bebeğe başlayacağız. Doktor imkansıza yakın dedi ama normalde 3 gün önceden kahverengi lekelenme gelirdi gelmedi beyaz akıntı var bacaklarım çok ağrıyor yürüyemiyorun aşırı bi uyku hali ve hiç acıkmadığım kadar acıkıyorum belirtiler belli ama doktorlar öyle dediği için de boşuna umutlanıyorum gibi hissediyorum