Kızlar merhaba şuan 24 haftaya yeni girdim doktor bana yakın zaman da Ferrum,magosit,decavit verdi bu ilaçları kullanmaya başladıktan sonra bebeğimin hareketlerini daha hafif hissetmeye başladım sanki önceden daha sert ve hareketliydi sanki bu ilaçları içtikten sonra bebeğim sersemlemiş gibi hareketleri var hissediyorum dönüyo bişeyler yapıyo ama eskisi gibi sert tekme atmıyo yoksa hu haftalarda normal mi bi hissedip bi hissetmem ya da ben mi evham yapıyorum anlamadım benim gibi olan var mı ya da bildiğiniz bişey varsa lütfen söyleyin