Melekk23 normal doğumsa tabikide özel hastane canim bende ilk dogumda senin gibi dusundum hicte özele para vermem onun yerine çocuğun eksiklerini alırım dedim 35 ten beri sancılarım vardı hep yalancı sancı deyip gönderdiler sancılar ama full çekiyor nstdede en son38+3 e geldim evde nişanım geldi bende sancılar başladı devlete gittim firek dogumhaneye sancı odasına aldilar hep mülteci yarısı 1 odada abartısız 10 sedye vardı ve herkes çığlık çığlığa bağırıyor biri çarşafını kaldirmjs suyu yatakta öbürü yere yatmış dua ediyor öteki abla yardım et dedi kafamı bir cevirdim bebeğin kafası çıkmış kadını zorla çatala götürüyorlar kadın alltan bebeği tutuyor düşmesin diye bir tane kadında doğurmuş yatakta bir tek plesanta içerde kalmış ebelerde içerde kahve içiyor kadına dönmüş 3 tane doğurdun bunumu doguramican diye bağırıyor ebeler bebeğink devlette kendi kendine sancı odasında doğuruyorsun resmen benim açılmam yoktu sancım fulldu bebek kanala yamuk girmiş bana sedye başlığını tut ikin diyor ben onalri görünce bembeyaz oldum resmen sancı manci gitti bende neymiş ee suni sancida veremeyiz bunyen kaldırmaz ee n’olacak dedim dogurana kadar burdasın dedi sabaha kadar 7 kere parmakliyorlar senj resmen benim kanamam olmuştu artık bende dalgamı geçiyorsunuz getirin su kağıtları imza atıp cikacam dedim önce renkli dopplere götürdüler hiç sorun yok bebekte dediler zorla getirdiler kağıdı çıktım ben hem devlete hem özele gidiyordum direk özele geçtim doktorum kiz senin catin dar bu bebeğin kafası 2 hafta büyük kanala yamuk girmiş sıkışmış boynunda 3 tür kordon var nasıl insin kanala boğuluyor dedi alltyanda çok bakmışlar seni yıpratmışlar diyip direk sezaryene aldı şuan ise 2. Gebeliğim sezaryen olacağı için hem özel hem devlete gidiyorum ama devlette yapmayı düşünüyorum şuan çünkü doktorlar giriyor nasıl olsa sezaryen diye