Gulcan_b merhabalar, yumurtlamadan bir hafta sonra bir gün regl sancısı gibi bir sancıyla uyandım en garip ve ilk belirtim buydu. sonrasında regl olacakmışım hissi git gide arttı kramplar çok sıklaştı ve belim kopacaktı. adetime 2-3 gün kala memelerimde mavi damarlanma gördüm. ve iş çıkışı üstümü değiştirirken falan o kadar gariplerdi ki doğum kontrol hapı kullanırsın da memelerin gereksiz şişer ve acır ya tam olarak öyleydi. hatta eşime ben galiba hamileyim dedim.
tabi bu sıralarda sürekli test yapıyorum ve hepsi negatif çıkıyor. normalde adetlerim de çok sancılıdır üç gün önceden majezik içmeye başlarım. adet günümden önceki gün evde sabah ilk idrarla test yaptım. negatif çıktı. tam ilaç içecekken bari gidip bi kan vereyim bebek varsa yazık olmasın dedim. kan verdim, beta 11.34 çıktı hiç unutamıyorum o anı sahurdu gördüğümde. kimyasal mı boş mu o mu bu mu zırttırı zırttırı derken tüm olumsuz yorumlara rağmen 8. haftaya giriş yaptık.
bu arada beta 11.34 çıktığı sabahın ikinci idrarıyla silik çizgiyi gördüm. bir gün arayla bile o kadar fark etti yani. önceki bembeyazdı.
belirtilere takılma vücut psikolojik olarak bile yanıltır dediler ama ben vücudumu çok dinleyen ve gerçekten tanıyan bir insanım. doktora yumurtlama sonrası sancıdan bahsettiğimde o bile şaşırdı.
adetleri sancılı geçen kadınların belirtileri fark etmesi ya da belirti miktarı da fazla oluyormuş.
bu arada bulantılarım 6. hafta gibi başladı ama hafif seyrediyor. iştahımı kesmedi. inşallah sizlerin de en güzel haberlerini alırız en kısa zamanda 😍😍😍❤️❤️