iremkelleci Hanımlar göğüslerim karardı uçları normal ama hiç beğenemiyorum kalıcı mıdır acaba doğurduktan yada emzirdikten sonra geçer mi acaba herkeste böyle kararma oluyo mu?
Asi_07 iremkelleci geçiyor merek etmeyin hormonlardan kaynaklanan birşey 14 ay oldu emziriyorum hala ona rağmen kararma geçti
NobleMom iremkelleci Hiç öyle yüklenmeyin kendinize. Hamileliğe özgü çok tatlı değişimler vücut kendini bebek için hazırlıyor öyle düşünün 🥰 ✨🤍
metininprensesi Kararma neyse de büyümesi geçiyor mu peki benimki sanki bana ait değil zayıfım ama çok büyük hissediyorum ya 😞