denizincisi Yumurtlamam 22 marttı değerlendirdik kaşığım şuan şiddetli ağrı var sadece sağ tarafımda apandisit olabilir mi yada yerleşeme gibi böyle biraey yaşayan oldu mu ilk gebeliğim de bu kadar şiddetli bir ağrım olmamıştı