Doktor gynoferon yazmıştı ufak pembe olan 1 ay onu kullandım sonra sağlık ocağındaki doktora bitince yazdırmaya gittim bu doktor gyno ferro sanol yazmış kadın doğum doktorum Buda olur demişte internet de bunun çok mide bulandırdığı falan yazıyor kullananlar var mı