alpin_ruyasi Fetal dna tanı koymaz, şüphe varsa netleştirmek için yine amniyosentez yapılması gerekir. Bir önceki gebeliğimde olmuştu bunlar ama başka eşlik eden hastalıklar vardı, mecburen sonlandırdık gebeliği 25.haftada. Ben de sizin yerinizde olsam fetal yaptırıp risk çıkarsa amniyosentez verebilirdim. Çocuk nörolojisi ile falan da görüştürdüler bizi. Doğum sonrası başka hastalık çıkmadıysa, izole durum varsa iyi bir tablo izlenebiliyor demişlerdi. İnşallah güzel ilerler sizin.