Ben lütfi kırdarda perinatoloji takipliyim bir aydır ve gebe okuluna gitmiştim çok iyiydi ileriki haftalarda gitmenizi tavsiye ederim. Normal doğum yaparsanız odalar tek kişilik aynı odada sanck çekip doğum yapıp kalıyorsunuz o açıdan konforlu, sezeryanda iki kişilik odalar oluyor. Yalnız eşler hiçbir aşamada yanımızda olamıyor yasak sadece doğumdan sonra bebeği 15-20 dk görebiliyorlarmış bu yüzden doğumu orda yapmak istemiyorum tabi bir de telefon yasağı var. Zeynep kamilde sancıyı eşinizle birlikte çekebiliyorsunuz ama refakatçi olarak kalamıyor yine tabi. Ziyaretçi saatleri oluyor 2 saat öğlen 2 saat akşam odalar tek kişilik değil diye biliyorum. Ulaşım sorun değil derseniz zeynep kamil bence