Mrvll Bu test çok mu kötü hanımlar ? Geçen ay nimo almıştım daha ıdrar suzulurken barız cızgı çıkmıştı. Yalancı pozıtıfmıs. Bu testı de bu ay regle 2 gun kala yaptım. Hemen çıkmadı. 4-5 dakıka ıcınde silik cızgı çıktı. Sizce yanlış mıdır?
sudeborakk Mrvll yalancı pozitif çıkaran çok olmuş okuduğum kadarıyla çok araştırmıştım ama ben bata 4 gün kala yaptım bende silik çıkmıştı 2 gün sonra awox ile tekrarladım onda yine silik ama daha belirgin çıkmıştı. Ne olur ne olmaz başka bir testle daha tekrarlayın bence ama var gibi hayırlısı olsun 🥹🤍
rabiatr Mrvll geçen ay muhtemelen kimyasal olmuştur o yüzden çizgi çıkmıştır hayırlı olsun rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almak nasip etsin 🌸
birazbilgi Mrvll var gibi duruyor kan da vermişsiniz inşallah güzel haberi hayırlısıyla alırsınız buraya da yazın birlikte sevinelim inşallah 🌸
Mrvll Zmomer teşekkür ederim canım ama geçen ay da başka bir testte aynısı olmuştu … o yüzden pek güvenemiyorum. Kan verdım 1 saate çıkacak inşallah 🥰
Mrvll Esma006 bu ılk 4 dakıka. Daha sonradan ıyıce koyulaştı. Canım teşekkür ederim inşallah yalancı degıldır 🫶🏻
Mrvll sudeborakk kan testi verdim çıkarsa bilgilendiririm burada inşallah🎀 sanırım en doğrusu kan vermek yanılgılara son vermek için…🙏🏻 çok teşekkür ederımm🙏🏻♥️
sudeborakk Mrvll evett bilgilendirin mutlaka ne zaman verdiniz kan testini? çok heyecanlı bi bekleyiş 🥲 keşke o güne geri dönebilsem
Mrvll sudeborakk bu testi yaptıktan hemen sonra gittim verdim sanırım en geç 1 saate çıkar 🙏🏻🙂 Geçen ay farklı bır test de yalancı pozıtıf vermıstı o yüzden pek umutlanmıyorum ama yıne de nasıp dıyorum. İlk çocuğum da hemen çıkmıştı ustelık kaset testtı. Sonrasında beta hcg +1000 di ilk ogrendıgımde . Bunda da hayırlısı olsun kesınlıkle heyecanlı süreçler 🥰 Sız de sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺
sudeborakk Mrvll belki erken dönem olduğu için bu şekilde çıkmıştır ben umutlandım şahsen 🥹 hadi bakalım hayırlısı güzel haberleriniz bekliyorum 🤍
anonimhesappp O kadar saçma bir marka ki bariz pozitifi yalancıydı. Aşırı aşırı siliğinde betam 690 dı bu kadar silik çıkarmasına çok şaşırmıştım başka marka koyuydu. O yüzden herşey olabilir 😂 İnşallah o güzel haberi alırsınız buraya da yazın mutlaka 🌸❤️
Mrvll smyyy95 2 Mart adet başlangıcıydı canım. 16 Mart yumurtalaydı dıye tahmın edıyoruz. O haftayı her gun degerlendırdık dıyebılırım 15 Mart harıc. Belırtı olarak ilk çocuğumda da yoğun bır gaz oluyordu. Bunda da öyle çok gazım var karnım taş gıbı oldu. Bırde aşırı yemek yeme ıstegı geldı. Başka da bır belırtı goremedım. İlk çocuğumda da kusma yasamadım bunda da yasamayayım ınsallah amin 🙂🙏🏻 çok teşekkür ederim 🌸