csknbahar Dün cinsiyet öğrendim kızlar kız dediler acaba değişir mi belirtilerim hepsi erkek öyle hissediyorum detaylı ultrasonda acaba net gösterir mi değişen var mı
Eso66 csknbahar Kız olsa nolcak bide ay inşallah yazmışsınız ayıp ya yani belirtilerden erkek olcak diye bişey yok tatlı yiyince erkekte kızda olabilir veya herhangi belirtide
sudeates0658 csknbahar burda detaylıda değişenleri okuduk ama,haftası çok büyük doktorunuzda iyi bir doktorsa yanılma payı oldukça azalıyor birde bebeğin pozisyonu bakarken uygunsa🥹🙏🏻
csknbahar sudeates0658 başta göstermiyor dedi kendini sonra çıktı kıza benziyor dedi şimdi ozaman kız yani çoğu doktor öyle dedi
sudeates0658 Eso66 yani aslında ayıplık bişey yok hepimizin gönlünde bir cinsiyet oluyor bunu istemekte insani bişey hanımefendi kız olsa sevmeyecek değildir sadece bir burukluk yaşayıp normal hayatına dönecektir ama bu tarz bir tepki doğru değildi sanki🥹
csknbahar Eso66 ben koz olduğu için istemiyor değilim ki sadece değişebilir mi diye sordum erkek istediğim doğrudur bunda ayıp görmüyorum açıkçası
Eso66 sudeates0658 Yani bilemiyorum okadar insan bebek istiyor bana öyle geliyor bence her zaman sağlıklı olsun diye dua edilmeli tabiki herkes icinde bir cinsiyet isteye bilir ama o “insallah” yerinde değildi