Bade088 Daha bir irilesti vücudum 8 ay oldu dogum yapalı canım sıkılıyor nasıl zayiflicam bilmiyorum öyle fazla yiyen biride degilim😞
Daisyy000 Bade088 Bende 28kg aldım. 3 ay oldu doğum yapalı. Spor yapıyorum vermem gereken 9 kg kaldı. 5.aya girince karın calismaya başlayacağım,spor yaparsanız gider.Ben ilk gebelikte de 26kg almıştım sporla verdim karnımda dümdüz oldu
bbaskal Bade088 Korse kullanmanı öneririm ben sezaryenden 1 hafta sonra korseye başladım tamamen iyileşince de daha sıkı termal korse aldım çokta faydasını gördüm