Hilalalara benimde aynıydı doktorum tansiyonla alakalı olabilir dedi. Maden suyu ve leblebi yememi önerdi ki geçiriyor gerçekten... Ani kan basıncı düşüşü yükselişine bağlı olabiliyormuş bu dönem. Dene derim canım senin haftanda bende aynıydım böyle rahatladım 😊