Bumah ben de 7 aylıkken falan vermeye başladım keşke hiç vermeseydim yemek yiyen çocuğum bundan başka bişey yememeye başladı yaklaşık 2.5 yaşına kadar vermek zorunda kaldım. B12 si yüksek çıkmıştı doktorum bırakmam gerektiğini söyledi. Şeker oranı çok fazla