Miinniik Arkadaşlar merhba oğlum 8 aylık kolojen kullanabilir miyim kullanan var mı marka belirtiliyor mu burada blmiyorum ama icollegen diye bi marka var herkes memnunmus ama emzirme döneminde kullanan var mi
sudeli4 Miinniik ben ilk bebeğimde doğum sonrası elenetal 3 kullandım balık yağı kullandım decavit de verdi doktor bir gün elenetal bi gün decavit şeklinde ama ikisini aynı gün kullanmadım . Şimdi yine gebeyim elenetal 2 kullanıyorm ama 3 ü de aldım şimdiden doğum sonrası iicn
bbaskal Miinniik evet şuan ikinci gebeliğim omega olarak 2 numarasını kullanıyorum yine doğumdan sonra 3 le devam edeceğim ağır bir kokusu yok içmesi de kolay bide içeriği de gayet yeterli
Miinniik bbaskal sac dökülmem durdu ama dış etlerim çok agriyor ve çok yoruluyorum iyi gelecek biseyler arıyorum iyi de besleniyorum ama yine de yeterli gelmiyor herhalde
bbaskal sudeli4 elenatal çok iyi gerçekten ben ilk gebelikte genesis kullandım çok midemi bulandırıyordu sonra doktora sordum elenatal 2 ye geçmiştim öyle keşfetmiştim
bbaskal Miinniik takviyeler önemli gerçekten beslenme bi yere kadar yetmiyor bazen denemek istersen ben öneririm iki gebelikte de çok memnun kaldım faydasını gördüm
sudeli4 bbaskal bende ilk gebelikte hep oceanmumy kullandım doğum sonrası elenetali demişti doktorum ama kez gebelik sğrecindede elenetal aldm aslında ocean mumy ile benziyo çok