elifcnnn amin inşallah hepimizin 🤲🏻 aslında ikincide daha kolaydı işim şekerim çıktı mı ne oldu anlıyordum çünkü tokluklarım genelde yüksek geliyordu onu düşürmekte diyetle kolaydı yemiyordum karbonhidrat şeker içeren şeyleri deneme yanılma ile bazı doğruları bulmuştum mesela tam buğday ekmeği bana yaramıyor ama 1 kase sütlü tatlı etki etmiyor kendimi tatmin edebiliyordum, muz meyve olarak tercih etmeyecektim çıkıyordu gibi. Şimdi açlık sorun sabah açlığı ve diyet etki etmiyor düşmüyor o şekilde ben yine kaçıyorum yememem gerekenlerden ama olmuyor insülinle bile şuan olmuyor doz artacak mecbur 😔