merve23o ben ilk gebeliğimde çok pimpirikliydim öğrendiğim andan beri asla yatmadım şu an ikinciyi hamileyim yatabildiğim kadar yattım 13 haftaya kadar falan yatmışımdır herhalde yani kendin rahatsız olacağın zamana kadar yatabilirsin ona bakarsan canım yüz üstünü geçtim sırt üstü de yatmak yasak şu an 19 hafta falan yüzüstü yatmam imkansız anca sırt üstü yatıyorum o da bir saat sonra ağrı yapıyor geri dönüyorum sağa veya sola yatabildiğin kadar yat yani bebek daha kat kat içinde bir şey olmaz