Kızlar yaklaşık 2 yıldır döngüm en az 32 gün sürüyor geçen ay 41 gün sürdü hatta bu ay korunmadık 27.günde lekelenmem olur öğlen aşırı bel ağrısıyla yoğun beyaz akıntı geldi 16:30 da da peçeteye sildikçe iğne ucu kadar pembelikler geldi devamı daha gelmedi şuan bu kadar erken adet olmamın bana göre imkanı yok yerleşme olabilir mi eğer yerleşmeyse ne zaman pozitif görürüm ne zaman test yapayım sizce 🫢