Tugceesma 25+2 haftamdayım idrarda protein kaçagı çıktı ne yapmam lazım acil kızlar cevap verirmisiniz
busrasafak Tugceesma kesinlikle doktora git tansiyonun yuksek ve odemin varsa gebelik zehirlenmsi olabilir. ben yaşadım bu durumu anne ve bebek icin ciddi risk olabilir. mutlaka git doktoruna!
RumeysaAkd Doktorunuz ne dedi kardiyoloji ye gittiniz mi bende yüksek tansiyon çıktı protein kaçağım yok kaç çıktı tansiyonunuz kontrol altına alın tansiyon aletiniz varsa sabah akşam ölçün bir kenara yazın bol su egzersiz ve tuzu kesin
Tugceesma Ben telefondan öğrendim protein kaçagı oldunu. Sekterden oda dediki. Tuzu kes protein agırlıklı beslen dedi
031965 Proteine epey yüklen tuzu iyice kes tansiyonunu sık ölç suyu da arttır. Doktorun bişey dedi mi