ebrudemirel00 kendini zorlamadan yapman lazım tabiiki. Ben boyumu aşan işlere girişmedim, zaten hep yağışlı hava, camları içerden sildim, perdeleri yıkadım eşim astı, sil süpür toz al dinlenerek yaptım. Ağır işten kaçındım yani bir şey olursa diye insan korkuyor 🤷🏼♀️