Bu sırt üstü uyumak çok çok uzun süre için geçerli ben şu an 37 haftalığım hala sırtüstü yattığım oluyor bir zararı yok zaten hafta ilerledikçe dönmek vs zorlaşıyor ne tarafa yatıyorsanız o tarafta uyanıyorsunuz şu an sadece sola yatmak inanılmaz yan kemik ağrısı yapıyor yani tek yön mümkün değil zaten içiniz ferah olsun bu konuyla ilgili benim bildiğim bu şekilde çok uzun süreler yatmak sıkıntı