Herkese merhaba, 16+3 günlük gebeyim arefe günü eşim ve oğlumla beraber araç içi trafik kazası geçirdik. Ben araçta sıkıştım kaval kemiğim açık şekilde kırıldı bacağımdaki diğer kemiklerde kırıldı, çenem 3 yerden kırılıp paramparça oldu. Tabi röntgen ve bt çekilmek zorunda kaldım defalarca. Sonrasında ameliyata alındım 8 saat ameliyatta kaldım bacak ve çene ameliyatım eş zamanlı yapıldı. Bacak ameliyatım esnasında tabi yine defalarca röntgen çekilmek zorunda kaldı çekimlerin hepsi karnıma çelik yelek örtülerek yapıldı ama yine de çok korkuyorum ben. Hala yürüyemiyorum, çenemi kitlediler 6 hafta böyle kalacak sadece sıvıyla beslenicem zamanla olacak geçecek tabi ama o kadar korkuyorum ki bebeğim için… paylaşmak istedim öyle