happyela Rabia_filiz Cinsiyet için randevu hiç vermiyorlar ki. Bu ay göremezse diğer ay geldiğinde bakalım deniliyor 😃 o yüzden ben özelde öğrenmiştim oğlumun cinsiyetini 🙈
Rabia_filiz happyela bana da 20 haftalık olana kadar söylenmiyor istenilen cinsiyet değilse bebeği aşınma ihtimaline karşı dediler, ben 3. Ayı zor bekliyorum 20 haftayı nasıl bekleyeyim 🥲🥲
happyela Rabia_filiz Evet doğru. Ama şuan bazı doktorlar söylüyormuş benim oğlumun zamanında söylemiyorlardı tabi doktora da bağlı biraz ya 😊
hulyalarda Ben bugün öğrendim, 12 haftalık hamileyim, ben bile gördüm, ikinci de erkek olacak😄 devlet çok umursamıyor ayrıca, ben devlet ve özelle birlikte yürüttük birinciyi hiç umurlarıbda değildi