dgngr iremkelleci ablam zıbın aldı 7 tane, 1 tane 3 yaş takım, 1 tane terlik aldı 34 numara. Ben hastane çıkışı aldım. Annem de birkaç takım yelekli falan kışlık 6 aylık takım almış.😂
Gecekusu42 iremkelleci biberon emzik ve bir minik çorap almıştım ilk ailelerimize sürpriz yapmak için canım oğluşum kavusmamiza az kaldı aslında zaman hızlı geçiyor şimdi aklıma geldide bı duygulandım sağlıkla kavuşalım inşallah 🥹🫶🏻
egeemomms iremkelleci hamileliğimi ilk öğrendiğim de alt üst bi takım almıştım hem kızın hem erkeğin giyebileceği oğlum oldu 🥹🩵
gogirl Haftada bir mağazanın önünden geçerken “karizmamı babamdan aldım” yazılı bir zıbın görüp almıştım 😄 o an kız mı erkek mi bilmiyorduk ben kız hissediyordum ama o zıbın erkek içinmiş o an aklıma hiç gelmemişti sadece almam gerekiyor gibi hissetmiştim. 16. Haftada oğlumuz olacağını öğrendik 😂