orhismommmmmm maideer ben 3 ay kullandım ondan sonra multivitamine geçti onun içinde de Folij asit var hala içiyorum
maideer bbaskal doktorum gebelik boyunca kullanacaksın dedi 3ay kullanıp bırakılmıyor muydu ilk gebeliğim de öyle hatırlıyorum kafam karisti
maideer orhismommmmmm evet var aslında biliyorum ama doktor öyle söyleyince kafam çok karıştı birde folik asiti çok zor içiyorum aşırı kokuyor
bbaskal maideer ben folik asit iki gebelikte de13 haftaya kadar kullandım sonra doktorum demir d vitamini omega multivitamin vs bunlarla devam ettirdi
maideer GamzeAGacs ilk gebeliğim de ben öyle hatırlıyorum ama ben tekrar sorucam bunu kafamı karıştırdı benim